Re: program startup.

[ Antworten ] [ Ihre Antwort ] [ Forum www.supervisioncam.de ]

Abgeschickt von Thomas am 03 Mai, 2011 um 08:27:46:

Antwort auf: program startup. von Tim am 22 Maerz, 2011 um 14:22:01:

: Hi Peter,
: The program is set to start when the computer starts and I have two SVC files. I quite often find that one of the protocols does not start and I have to load it manually. Both are checked 'load this configuration with windows'. It's not a big deal just a tad anoying. Any suggestions?
: I trust you and yours are well.
: Regards,
: Tim.

Hi,

Willst du SVC zweimal Starten oder 2 Kameras aufnehmen mit einem Programm?
Es geht nur das Programm ein mal zu Starten und dann Zwei Fenster zu öffnen und verschiedene Aufnahmequellen zu Starten.
Wo es bei mir Probleme gibt ist die Auflösung wenn ich 1024x768 bei beiden Kameras einstelle und noch ein zusätzliches Programm im Autostart Ordner ist fährt eine von Beiden Kameras nicht hoch (Zwei Externe USB Grabber)
Ich habe die Auflösung Test halber bei beiden auf 640x480 gestellt dann geht es immer.

Hi,
This is translated by Google:
Want to start or twice SVC 2 cameras to record a program?
It is only the program to open a time to start and then two windows, and to start different recording sources.
Where there are problems with me, the resolution is 1024x768 and when I set both cameras and even an additional program in the Startup folder is driving one of two cameras is not high (two external USB Grabber)
I put the resolution to 640x480 in both test sake is it ever.

MfG
Thomas

Antworten:

Ihre Antwort

Name:
E-Mail:

Subject:

Text:

Optionale URL:
Link Titel:
Optionale Bild-URL:

[ Antworten ] [ Ihre Antwort ] [ Forum www.supervisioncam.de ]